Suun terveydellä – oikealla purennalla ja suoralla hammasrivillä – on lähtökohta jo varhaislapsuudessa. Ainu toi markkinoille mullistavan läpimurron tekevän tutti-uutuuden, joka oli selkeästi parempi kuin muut markkinoilla olevat vaihtoehdot. Uudessa tuotteessa yhdistyivät Ainun vaatimat kriteerit: turvallisuus, helppokäyttöisyys, laadukkuus sekä hyvä hinta-laatusuhde. Tieto edistyksellisestä tuttiuutuudesta haluttiin saada leviämään valtakunnan lapsiperheille niin nopeasti kuin mahdollista.
Asia piti saada leviämään kuin kulovalkea. Some- ja puskaradio ovat pienten lasten vanhempien keskuudessa kovassa käytössä – tämä piti hyödyntää näkyvällä ja keskustelua herättävällä idealla! Näin syntyi Tuttiraati-konsepti, jossa osallistettiin ja haettiin eri-ikäisiä vauvoja vanhempineen testaamaan tuttiuutuutta. Raatiin valitut pääsivät testaamaan uutuustutteja ja tuottamaan materiaalia.
Tuttiraatiin tuli tuhansia hakemuksia. Tieto uutuudesta levisi aidolta kokemuspohjalta ja nopeasti. Kampanjaa pidettiin innostavana sekä tärkeänä ja hyödyllisenä.