Leijona

Brändikonsepti

Haaste

Leijona-pelisivusto tarvitsi uuden brändi-identiteetin. Se halusi tulla kuumimmaksi pelipaikaksi erityisesti nuorten suomalaismiesten keskuudessa. Leijonaan piti saada mukaan sporttinen karjahdus, joka kuitenkin erottautui lukuisista ulkomaalaisista kilpailijoista. Tarvittiin uusi rohkea mutta samaistuttava Leijona-brändi ilmeineen.

Motoristi peltomaisemassa leijona kärryssä kyydissä
suomalainen sisu ja suomijätkät nuotiolla

Ratkaisu

Leijona oli jo aiemmin tukenut suomalaisia tulevia tähtisporttaajia – pieniä lajeja, joita ei muualla huomattu. Päätimme tehdä koko leijonalaumastamme, jokaisesta pelaajasta lähtien, ison vauhtitiimin. Rakensimme vahvan, samaistuttavan joukon, jossa jokainen voisi omalla mukavuusalueellaan nauttia yhteisestä kiinnostuksen kohteesta: pelailusta, urheilusta ja hauskasta vapaa-ajanvietosta. Leijona muodostui positiiviseksi pakopaikaksi arjen velvoitteista, jossa nautit vapaa-ajasta omana itsenäsi ja tyylilläsi!


Luotsasimme Leijonasta myös karismaattista johtajaa, joka lähti antamaan kunnianhimoisia potkuja suomalaismiesten persauksille. Halusimme rohkaista jokaista olemaan leijona ja uskomaan tekemiseensä, sillä joskus kansamme tuppaa olemaan vähän liiankin nöyristelevää. Positiivinen sisu töihin ja kohti maalia sekä unelmia! Uusi Leijona-etiketti alkoi hönkimään leijonuutta kaikkialla. Leijonasta tuli sloganinsa mukaisesti "suomalaisen sisun pelipaikka"

suomimies lenkillä metsässä karhu katsoo
halonhakkuu leijonasisulla perkele

Tulokset

Leijonan uusi, vahva identiteetti innostutti ja sitoutti pelaajia: brändi koettiin luotettavana suomalaisena, jolla on hyvät jutut!

suomimiehet saunan terassilla vilvoittelemassa

Tekijät

Toimisto
Plus One Dreams
Luova tiimi
Teemu Koskenoja & Henna Rinnekangas
Valokuvaus
Wille Nyyssönen

Lisää konsepteja

Kaikki Konseptit