Leijona-pelisivusto tarvitsi uuden brändi-identiteetin. Se halusi tulla kuumimmaksi pelipaikaksi erityisesti nuorten suomalaismiesten keskuudessa. Leijonaan piti saada mukaan sporttinen karjahdus, joka kuitenkin erottautui lukuisista ulkomaalaisista kilpailijoista. Tarvittiin uusi rohkea mutta samaistuttava Leijona-brändi ilmeineen.
Leijona oli jo aiemmin tukenut suomalaisia tulevia tähtisporttaajia – pieniä lajeja, joita ei muualla huomattu. Päätimme tehdä koko leijonalaumastamme, jokaisesta pelaajasta lähtien, ison vauhtitiimin. Rakensimme vahvan, samaistuttavan joukon, jossa jokainen voisi omalla mukavuusalueellaan nauttia yhteisestä kiinnostuksen kohteesta: pelailusta, urheilusta ja hauskasta vapaa-ajanvietosta. Leijona muodostui positiiviseksi pakopaikaksi arjen velvoitteista, jossa nautit vapaa-ajasta omana itsenäsi ja tyylilläsi!
Luotsasimme Leijonasta myös karismaattista johtajaa, joka lähti antamaan kunnianhimoisia potkuja suomalaismiesten persauksille. Halusimme rohkaista jokaista olemaan leijona ja uskomaan tekemiseensä, sillä joskus kansamme tuppaa olemaan vähän liiankin nöyristelevää. Positiivinen sisu töihin ja kohti maalia sekä unelmia! Uusi Leijona-etiketti alkoi hönkimään leijonuutta kaikkialla. Leijonasta tuli sloganinsa mukaisesti "suomalaisen sisun pelipaikka"
Leijonan uusi, vahva identiteetti innostutti ja sitoutti pelaajia: brändi koettiin luotettavana suomalaisena, jolla on hyvät jutut!